If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След дългото четене из форума на подобни теми си мисля дали е възможно следното.Нали на ламда сондата и трябва малко време да заработи докато позагрее малко двигателя,а пак аз с моя тъп термостат дет явно е зацепил отворен нали не може ми загрее колата кат хората,и дали може от туй да ми глъхне парвите няколко минути след студен старт.Пък тя не може ми загрее повече от 60 градуса изобщо в тия студове.И ко ша го сменям тоя термостат аз,дали ша е тои причината.
Бате сондата не се загрява от охладителната течност а от изгорелите газове
И не може да ти прекъсва пурвите няколко минути от нея
Сега като изчетох темата се чудя в крайна сметка - ламбда сонда ли да сменям или датчик на температурата? Понеже и мооята глъхне първите 2-3 минути като е студена, а след това е пушка!
Здравейте колеги, и моята заглъхва сутрин, но ако я оставя да поработи на място 5 мин. няма проблеми след това. Но на мен и парното ми прави някакви мизерии. След като загрее (бързо) духа 2-3 мин топло и след това започва да духа студено. Или премествам температурата или включвам на клима и после пак на парно и нещата се оправят, но само за няколко мин. и после пак от начало. Дали това не е от температурния датчик. Моята ламбда е сменена с Бош преди 25К.
Май го реших тоя проблем със заглъхването,много просто.От известно време започнах да зареждам само ОМV Super 100 и нито веднъж не сам имал такова заглъхване.Даже при тия студове няколко дни да не съм я палил и няма никви проблеми.
Да ви се оплача и аз имам подобен проблем и все си мисля, че идва някъде от пусковия момент на двигателя, т.е. "автоматичния смукач" или по-известно като "моторче на празен ход", защото след като двигателя влезе в режим, оплаквания нямам. Диагностиката не показва проблеми.
Днес реших да си направя един експеримент. "Моторчето на ПХ" ми е с две бобини - за отваряне и затваряне. Изведох от него кабел до купето и вързах 2 светодиода, паралелно на двете бобини на "моторчето", за да видя кога ЕКУ-то подава напражение към него. Бях страшно удивен, че от запалването на двигателя, карането из града и до спирането, двата светодиода постоянно светеха.
У мен възникнаха няколко въпроса:
1. Не е логично, но възможно ли е едновременно да се подава напрежение на двете бобини, т.е. да се отваря и затваря?
2. Възможно ли е ЕКУ-то да управлява "моторчето" импулсно и по този начин да регулира дебита на преминаващия въздух?
Ще помоля ако някой знае как става управлението на "МПХ", нека сподели, че не успях да намеря по-подробна информация в нета.
Радвам се че повдигаш отново този вапрос.Та моита е 146 боxер,и аз имах сащия проблем.На коледа ми напрви голям номер ,като не запали.След като постоя няколко часа в гараж и се размрази и купих една добавка от бензиностанция Топливо,продукт на ТЕКСАКО.Честно ти казвам,от тогава какьвто и студ,какьвто и сняг да вали пали от пьрвия пьт,трьгва студена ,и смукача се оказа че работи.ТА всичко маи е от горивото.Вземи пробваи с добавка за бензин ,само за 13.50,нищо не губиш.
Вече второ мнение виждам, че с добавки към бензина се разрешава проблема. Радвам се, че и ти си си решил проблема по лесен начин. Аз съм слагал разни добавки, за сега без ефект, но не ми пречи да опитам и с тази на TEXACO, но кажи по-точно каква е!
Иначе разгледах в Аутодатата управлението на МПХ от ЕКУ-то. Оказа се, че се управлява импулсно - изводи 4 и 22:
Иаз смятам, че бензина е много лош. От нова година до сега съм зареждала 2-3 пъти и колата не ще да върви. Уплаших се, викам какво й стана на тая кола. Снощи сипах отново и колата си лети. Значи сипват пълни БОКЛУЦИ!
Основно е от горивото...
Има ли фенове на Газта.... Сутрин паля на бензин и почти веднага на газ... и проблема изчезва...
Брат ми е с Ланча... също на Газ, същия проблем при бензина.
А пък баща ми с Типото винаги пали на Газ, само в най-студените дни на бензин....
Comment